TRAUMA

TRAUMA - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang KISAH DUNIA MISTERI ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang TRAUMA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel alam ghoib, Artikel Mistis, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TRAUMA
link : TRAUMA

Baca juga


TRAUMA

Assalamualaikum..

Alhamdulillah masih dipanjangkan usia. Kali ni kisah trauma pula. Alkisah semalam pokcik ke rumah mak saudara orang rumah di Tmn Datuk Rashid Kuantan. Suaminya kena minor stroke.. Orang rumahnya sempat laa buat pada bahagian muka dan kaki. Alhamdulillah laa mukanya tak herot. Kaki pun agak baik dan tidak lumpuh.. Namun tangan kiri tak sempat diselamatkan...

Alkisah, nak dijadikan asbab, sebelum kejadian tu dia berurut... Hamba Allah ni pengidap kencing manis dan jantung.. Jadinya entah macam mana lepas urut dia dah lain macam. Mungkin salah urut atau terkuat tekan ke tak tahu laa, Wallahua'lam.

Biasalah, apabila dah jadi macam tu macam-macam pulak cerita keluar dari mulut tukang urut yang merupakan adiknya sendiri.. Katanya kat pondok tempat diorang berurut tu berhantu. Dia nampak kelibat abangnya di situ.. Hantu raya laa kot yang dimaksudkan... Mmmm.



Jadinya malam tadi pokcik pergi ke rumahnya. Dia kelihatan gelisah. Panas katanya.. Dia dah bersedia nak ajak anaknya bawa dia pusing-pusing taman. Nak ambil angin katanya sebab panas.. Sebelum tu dia dan anaknya dah pii meronda.. Niii nak piii lagi.. Mmmm.. Namun begitu pokcik sempatlah menahannya..

Dia akur.. Namun dia kelihatan gelisah. Berjalan ke sana sini bertongkat seperti tiada arah tujuan. Duduk salah, bangun pun salah.. Pokcik berjaya menenangkannya. Dia duduk.. Pastu pokcik cuba scan apa yang ada padanya. Rupanya ada gangguan pada bahagian kepala, dada, perut, kaki dan tangan di sebelah kiri badannya...

Dia mintak pokcik buang apa yang ada dalam kepalanya.. Berat kepalanya katanya.. Pokcik kata kita ikhtiar sajalah.. Setelah hampir setengah jam semua urusan selesai.. Alhamdulillah laa kepala dan kakinya mula ringan. Bab tangannya pokcik minta dia pii fisio sebab masih baru... Pembuluh darah tersumbat kebiasaannya...

Pokcik juga berpesan jangan dok keluar masa maghrib dan tengah malam.. Orang rumahnya dah risau sebab dia akan keluar masa maghrib dan tengah malam dan duduk di luar rumahnya. Dah berjaga malam, dah tentu masalah dia tidur pulak laa pada siang hari.. Ditambah pulak dengan gangguan sedia ada kesan terkena santau dulu.. Banyak sangat sangkut paut ni.. Hihihihihi.....

Walaupun alhamdulillah gangguan dan dibersihkan dengan izin Allah kini dia trauma pulak nak tidur.. Yaa laa nak tidur bimbang pulak jadi lagi.. Dia kena stroke tu pun ketika baru bangun daripada tidur.. Nak buat macam mana pulak gamaknya nak hilangkan trauma dia.. Dah laa sebelum ni tak tidur malam sebab selalu keluar time tengah malam, sekarang nii trauma pulak nak tidur.. Mmmmm.. Macam mana agaknya nak atasi masalah trauma ni... Kembali kita kepada Allah.. In shaa Allah..


Demikianlah Artikel TRAUMA

Sekianlah artikel TRAUMA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: