BERJUMPA BOMOH ASLI

BERJUMPA BOMOH ASLI - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang KISAH DUNIA MISTERI ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang BERJUMPA BOMOH ASLI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel alam ghoib, Artikel Mistis, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BERJUMPA BOMOH ASLI
link : BERJUMPA BOMOH ASLI

Baca juga


BERJUMPA BOMOH ASLI

Assalamualaikum.

Sementara belum maghrib pada suatu hari pokcik sempat laa ikhtiarkan seorang hamba Allah dari Johor. Katanya suaminya kena ilmu pengasih. Pokcik mintaklah gambar dia dan suaminya. Belek-belek tengok kat dia pun ada. Direct pokcik tanya ada amalkan apa-apa yang pelik-pelik. Dia mengaku ada. Tapi dulu laa.. Laa ni tak dak dah.



                      Tak kira dulu kaa laa kaa kalau dok amal pelik pelik memang jadi darah daging dan kena buat keluar kalau Allah izin. Kalau Allah tak izin buat lagu mana pun tak jadi apa laa. Tak kira laa dia nak muntah kaa atau keluar ikut belakang tu.  Dah laa ada amalan, piii jumpa pulak bomoh orang asli untuk melembutkan hati suami. Entahlah. Dia kata bomoh orang asli di Mersing nu. Tak paa laa itu ceritanya yang lama.



Tugas pokcik ikhtiarkan saja. Kalau Allah nak bagi sembuh dia Alhamdulillah. Apa pun selesai bab dia ni.. Laa ni nak tunggu masa yang sesuai untuk ikhtiarkan suaminya pulak yang sudah lama tak balik ke rumah. Moga Allah permudahkan segala urusan dan menjaga masjid yang telah terbina. Wallahua'lam. Salam hormat dan salam maghrib semua.


Demikianlah Artikel BERJUMPA BOMOH ASLI

Sekianlah artikel BERJUMPA BOMOH ASLI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: